mandag 11. oktober 2010

Arbeid med oppgåva i visuell kommunikasjon.



Eg starta arbeidet med oppgåva i visuell kommunikasjon etter første samling på Høgskulen. Då samla eg inntrykk med fotoapparatet. Her er nærbilete av ei georgine.

"Mennesket lærer gjennom sansene. Evnen til å se, føle, høre, lukte og smake gjør at det finner sted en vekselvirkning mellom menneske og miljø.... Jo større muligheten er for å utvikle økt følsomhet og større åpenhet for sanseinntrykk, jo større blir muligheten for å lære noe"- Viktor Lowenfeld.


På dei vakre seinsommar dagane vi var der, var det mange fine roser å sjå.


Dei mang epletrea kringom i dei fleste hagar gjorde stort inntrykk. Det er så frodig ved Høgskulen.


Studiestaden har også mange eldre, velhaldne, gamle hus. Kring desse er det også frodig med m.a. klatrebusker.

Dette er nokre av inntrykka eg samla på første studiesamling.

Kan noko av dette nyttast slik at eg kan vise overlapping ved å teikne og male?
Kan motiva nyttast i enkel biletbehandling?
Kan eg identifisere og samtale om bruken av symbolfargar?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar